søndag, mai 06, 2007

Det er sommar, det er sol

Etter to nydelege dagar i fantastisk sommarver, soling, is, ny sommarkjole, har det endeleg skya litt over. Dessutan er det meldt regn dei neste dagane.
-
Elles er det berre litt over ei veka igjen på Viken, megatrist! Anne Kristine skal til USA og reiser allereie i morgon tidleg :-( Men me nyt den tida som er att. Studio er mykje oppteke, og folk øver til huskonsert og avslutningskonsert. Viss me får øvd skal vokalgruppa mi opptre med ABBA-medley'en.
-
15. juni er det Viken-festival, så då ser me (dei fleste av oss) kvarandre igjen. Og så får me jo snart årboka, og eg håpar det vert noko av den Viken-cd'en. Skal nok ha nok av minner etter at me har slutta. Men forferdeleg trist likevel. Eg føler at om me hadde gått eit år til kunne me ha utvikla oss endå meir, i større grad. Me er jo over byrjingsfasen no. Jaja...
-
1. juni er det The Real Group-konsert i Askim. Den har eg noko enormt lyst til å reisa på, og det er berre å slengja seg på viss du vil vera med! Står meir her: http://www.askim.no/Modules/calendarsearchevent.aspx?ObjectType=CalendarEvent&CalendarEvent.ID=865&Calendar.ID
=5&Category.ID=28978
-
2. juli er det Skjærgårds M&M, og eg håpar verkeleg at det vert til at eg får tatt meg ein tur ned dit også! http://07.sginfo.no/