mandag, oktober 09, 2006

Klikkk!

Det er bortimot det verste eg veit, når dataen klikkar og den lange teksten eg har skrive forsvinn! Så fisketuren eg hadde tenkt å skriva om (skreiv om) får venta til eg er i litt betre humør.


Elles er haustferien over og eg er tilbake på Viken etter nok ein laang togtur. Boka las eg ut på fira timar... Det var fint å vera heima, og eta masse god mat (les: Hjortegryta og blåbærgraut, og ikkje minst pizza!) Men det er bra å vera på Viken att! Me såg "Hotel Rwanda" på verdibørsen i dag. Bra film, fæl hending. Vert stilig å laga rettsak, då :-) Elles har me byrja å planleggja kveld for gutane på laurdag, kan bli spanande.. Og eg har bestemt meg for å behalda danseskorne, i håp om at dei vidar seg ut litt.

I dag var det rett og slett iskaldt ute! Eg trur eg må gå til innkjøp av ein gradestokk for å halda auge med det. Eg gjekk til og med med på å slå på panelomnen på rommet i dag! Håpar me framleis kan ha vindauget ope om natta.. :-p Må snart gå til innkjøp av vinterklede og sko. Apropos; kvifor måtte mamma gi meg ein gensar som må handvaskast! :-p Og no må eg hugsa å kjøpa vaskepalettar så eg får vaska dei andre kleda mine.