mandag, desember 18, 2006

Julevaskedag

Hei og hå!

Nok ein fantastisk nydeleg soloppgang i dag tidleg, og minusgrader ute! :)

I dag var det rett og slett julevaskedag etter møtepunkt klokka 8. Det skal det også vera i morgon. Men i dag var det altså peisestova som stod for tur for min og Anne Kristine sin del (pluss nokre til). Det var ein del å vaska (det skulle gjerast skikkeleg no, inni peisen og slikt), og skite var det, men det var kjekt når me fekk musikk over pa-anlegget som stod der etter kveldstankar i går, og me hoppa og dansa medan me vaska. I alle fall eg... :D

I går hadde me kveldstankar, ja, mi gruppa som planla. Me hadde eigentleg tenkt å laga ei sånn morosam dramatisering som me gjorde første gongen, av juleevangeliet, men fann ut at me fekk ikkje tid. Så det vart lesing av juleevangeliet i staden (eg las det, på nynorsk(!), saman med Victoria som var englar og gjetarar), og julesongar, og Vetle snakka ei lita stund. Eg og Victoria var også forsangarar og hadde mikrofon. Det var litt skummelt, for me hadde ikkje monitor! i alle fall avslutta me med å reisa oss og synga "Deilig er jorden", med vrenggitar, synthorgel og modulering på siste verset! :D

I går hadde miljøarbeidarane sin siste inspeksjonsrunde på tekjøkkena. Me hadde no pynta for harde livet, og fekk det skikkeleg koseleg også! Så fekk me besøk, og me sat og prata litt med dei. Etterpå fekk me vita at dei andre internata hadde store opplegg for dei, som grautfest, juleevangeliedramatisering og hadde dikta song og kledd seg som nissar. Jaja, me hadde vel aldri dei store forhåpningane om å vinna. Vinnaren vert forresten kåra i morgon. Eg syns me, Vikheim 2, burde få ein spesialpris for beste utvikling, og beste resultat ut frå forutsetnadane og personsamansetnad på internatet.. :D


Elles har me byrja å lesa to kapittel om dagen i Julemysteriet, for å verta ferdige før me reiser... Det er nesten dødssynd, men diverre naudsynt. I dag fekk eg trekka sokken min! Det måtte også sju andre...:p

På laurdag var det swingkurs, det var kjekt! Gutane våre var relativt flinke også! ;)

Åh! tullemaskin som ikkje vil legga inn fleire bilete! :PPPPP

Og i dag sa Hanna H. til meg at broren hennar satt fast på Voss pga snø. Eg måtte straks senda melding til Kirsti for å sjekka om dette var sant! Og det var det, til mi store glede! Her på Gjøvik er det berre frost endå... jaja, to dagar til eg er heima, no!