mandag, mai 14, 2007

Sorg og elende!

Her ved Mjøsas hvite strand,
ligger det et lite land,
som vi fikk *snufs* dele med hverandre.

Viken var vårt oppholdssted,
helt til våren *hulk* tok oss med,
til nye landskaper å vandre... BUHUUUUU!!!


Ja, i dag er siste dagen her på Viken, i går åt me vårt siste kveldsmåltid, i dag den siste middagen, og i morgon; den siste frukosten...

Det er så ubeskriveleg fælt! Eigentleg har det ikkje gått heilt opp for meg endå. Kjem vel på internavslutninga i kveld. Kanskje.

På laurdag hadde me avslutningskonsert i Gjøvikhallen for foreldre og andre. Dette kan du lesa om her:

http://www.oa.no/Ungdom/article2769846.ece

Om du lurer på kven Anders Skjervheim er, så er det altså meg, men den godeste Viggo Sandvik har tydeligvis ikkje verdas beste hørsel... Hehe, men elles bra omtale, også av ABBA-medleyen vår, som faktisk gjekk relativt dårleg (mikrofon som ikkje virka ++). Det var jo kjekt :D

Og så har me vaska og vaska og vaska, no. På fredag var det heile skulen, og i dag rommet. Anne Kristine (din svikar :p) hadde jo reist, så eg måtte ta heile rommet vårt åleine, puh.

I morgon kjem mamma og hentar meg, *sukk*. Men det er Vikenfestival om ein månad då. Og så gler eg meg vanvittig til Real Group konsert 1. juni! Skal på "vorschpiel" hjå Per Thomas, og "nachspiel hjå Victoria :D

Heh, kjenner i handa mi no at eg har skrive ein del i det siste. Det tar på både av krefter og kreativitet å skriva over 60 helsingar i årbøkene til folk. Eg skal lesa alle helsingane eg har fått i bilen på veg heim i morgon..

Men no går eg. Det regnar ute og eg er våt og kald på beina! Prrrates :)

1 Comments:

At 12:19 p.m., Blogger frøken Silje said...

heisann :) tenker det var kjipt å slutte ja...

tusen takk for kort fra russland! Koslig at du huska på meg. fekk dessverre kje sendt kort til deg frå thailand, hadde kje med adressen.

det er lenge sida vi har sendt brev forresten.det er bare å beklage, har hatt så mykje å gjere på...
går det bra sånn ellers?

 

Legg inn en kommentar

<< Home