søndag, juni 07, 2009

Klar for Sommar 09



Juni er godt i gang, eksamen er ferdig, har hatt ørten avslutningar og pakka og vaska ut i Kr.sand, og eg har no vore ei veka heima i Holbygda. Var så heldig å få sitja på med tante Maria og Lars oppover frå Kr.sand, sidan dei også skulle i konfirmasjon til Espen.

Vårhalvåret 09 har vore eit spesielt år.. Noko bra og noko dårleg..
*Fått trent ein del, men påsken øydela jo alt det.
*Hadde ei fantastisk oppleving med forretningsplanen, men vart ikkje så happy ending med den heller.
*Hadde ein veldig fin tur til Bournemouth og Kari. Men gjekk glipp av Constitutionen og marknadsføringseksamenen eg skulle ta opp att..
*Hatt besøk av både Victoria og Frøydis, og møtte Katrine på toget.
*Blitt kroneklukke i Lady Klukk.
*Fått lest eksepsjonelt lite fag. Dumme timeplan utan forelesingar gjer ikkje akkurat underverk for sjølvdisplinen. Dette vil vel gjenspegla seg i eksamensresultata.
*Har diverre vore ein lite inspirerande medbuar, men har hatt veldig fine medbuarar.
*Tragisk at Astrid flyttar ut no, men får inn Janne, og får no tru det vert kjekt.
*Noreg vant Grand Prix.

Er det meir? Garantert, men det får eventuelt koma seinare. Fokus framover heretter, mot eit nytt og betre liv, nok ein gong..

1 Comments:

At 9:21 a.m., Blogger frøken Silje said...

wow! d skjer noke her! no holdt eg nesten på å fjerne deg fra blogglista mi, men så lenge d e liv e d håp :) vonar du har ein nydeleg sumar i noregs nøtteskal. eg kosar meg framleis på sørlandet. sol og varme! og jobb..

 

Legg inn en kommentar

<< Home