søndag, november 12, 2006

Førebuingar

Vil byrja dagens innlegg med litt nydeleg filmmusikk: http://media.putfile.com/quiz123
Har ikkje peiling på kva film den er ifrå, men fin er den! :)

Og så fann eg ut korleis ein kan legga til linkar på bloggen, juhu!

Men no må eg ærlig og redelig innrømma at det er kjempelenge sidan sist! Og oppsummeringa vert vel heller kort denne gongen, viss eg klarer, då det berre er ein halvtime til kaffi...

Hm, ja, frihelga, var avslappande. Sat på dataen, var på kino, var på kinarestaurant, og såg ein del på innkjøpt tv-serie: "Band of Brothers". Kjempespennande! Fjorårselevane som var på gjenforening plaga oss ikkje alt for mykje, og huskonserten dei hadde var ganske liten, men morosam. Altså ikkje så skummelt som eg hadde frykta.

Denne veka har me førebudd turnè og hatt ørten gjennomkøyringar av alle konsertane. Når du då er med i alle konserten vert det ein del venting. Eg er ganske sår i rompemusklane etter å ha site på dei stolane i gymsalen. Og ikkje berre det. Tirsdag kjende eg først at eg vart kald på beina. Deretter kjende eg berre at eg vart forkjølt medan eg sat der. Og det vart eg, så dei siste dagane har eg gått og snufsa, snytt meg, sove, hosta, og stilt opp til gjennomkøyringar til tross for ikkje heilt ideell stemme. Me syng tross alt a cappella, og det er relativt viktig at det er reine tonar som kjem ut... Håpar eg kjem meg til tirsdag, då første vokalgruppeopptreden skal finna stad.

Fredag var me ein gjeng som gjekk på bedehuset på Gjøvik, der ein gjeng studenatr plar samla seg. Det var Vetle(..) som hadde fått snusen i eit slikt føretak. Gjengen vår fordobla talet på menneske i bygningen, men det var kjempekoseleg, og me fekk chips og is og brus. Det var også ein par-tre stk som snakka litt og las bibelvers, og elles gjekk praten livlig om alt mogeleg. Det var ein der som verkeleg prøvde å overtala meg til å satsa på media viss eg ville det. Han hadde det fantastisk fint i sitt yrke..

Filmar eg har sett siste veka er "Honey", "Love actually", "Nanny Mcphee", og slutten av "Team America", hehe, skulle kanskje sett heile..

I dag har eg ete frukost, spelt bordtennis med Karen, vaska klede, lest, snakka i telefonen med pappa (farsdag i dag!), og ete middag. Eg har også planar om å pakka, men akkurat no er lagerrommet der kofferten min står låst... Elles så vert det vel tidleg kveld i dag, då frukosten er klokka seks i morgon tidleg. Åh, eg gler meg til turnèen, det vert spanande, men også litt skummelt! Referat frå den kjem vel seinare. Neste helg er det langfrihelg, og då skal eg heim! Eg henta togbillettane i går, men så viste eg feil refereansenummer og fekk billettane for desember i staden. Me får tru det går bra å henta dei riktige billettane seinare.

Eg trur eg skal vera ekstra gavmild i dag og linka til endå litt meir filmmusikk: http://media.putfile.com/glogg

Så må eg vel springa, først er det kaffi, og så kveldstankar.

Ønsk oss lukke til på turnèen!