søndag, februar 04, 2007

Spezia Bambinas insieme con Pietro, Italia

DRØMMEPRINS
***
Ti amo, amo solo te
con un amore che non morire...
***
Du synes kanskje det her er ren klisje
men hvem i verden bryr vel seg om det?
Jeg skulle helst ha sagt det før;
jeg må ha deg før jeg dør!
***
Baciami gli occhi, e mettimi a dormire
***
Min store drøm det er å bli din - kone
og regjere med deg fra den - store trone
Min kjærlighet til deg gjør meg helt ør;
bare du kan lindre mitt hjerte som blør!
***
Dette er refrenget,
det har jeg villet synge til deg lenge
Du er den beste som fins;
Du er min - - - drømmeprins!
***
Ti amo così tanto, sei il mia uniquo pensiero...
***
Ja, vi sku' gjerne tatt en svingom vi,
det ville vel bli trivelig.
Jeg skal si deg hva vi gjør;
vi danser ompa til vi dør!
***
Dette er refrenget...
***
(Rap:) Jeg var ned på Colosseum da jeg trodde jeg fikk strøm;
foran meg stod fyren, han var henta fra en drøm!
Jeg spurte: Skal vi ta en pizza, jeg kan sponse den for deg?
Han sa: Prrrates, mia bella, du er ikke no' for meg!
***
Åh, jeg syns du er fin,
skulle ønske du ble min!
At jeg ei har sagt det før;
elsker deg, d'er det jeg gjø-ør! (modulasjon)
***
Dette er refrenget... x2
Du er min - - - drømmeprins - drømmeprins - - drømmeprins!